Re: Ciasto drożdżowe nocne

Data: 2011-10-10 12:14:00
Temat: Re: Ciasto drożdżowe nocne
Od: krys <k...@p...onet.pl>

Anai wrote:

> Pytam, bo moje wyszło gęste jak cholera, a w przepisie stało,
> że "ciasto ma płynną konsystencję" - moje nie miało... :/
> Nie zmienia, to jednak faktu, że zrobionego wczoraj wieczorem ciasta już
> nie ma... :D

Czyli było dobre, bo urosło. Ja drożdżowe naprawdę lekko traktuję, bo mam
wrażenie, że ono naprawdę wiele wybacza - jak drożdze dobre, to i ciasto
wiele zniesie;-). Miałam mieszane odczucia jak pierwszy raz piekłam to
ciasto, bo zwykle gniotłam w pocie czoła;-), a to mikser wymiachał i na
dodatek rzadkie jakies takie;-). Ale wyszło.
J.