Re: Ciasto z jablkami

Data: 2016-11-01 22:47:41
Temat: Re: Ciasto z jablkami
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 1 Nov 2016 22:34:11 +0100, Animka napisał(a):

> Robili coś np.
> malowali i kradli z szuflady. Nie od razu sie doliczyłam. Jedni partacze
> od tapety to mi nawet ukradli 3 spodeczki ze złotą obwódką, bo im
> herbatę zrobilam. Dziad nad dziadem. Ja tego nie rozumiem.

Ja też. Robotnicy instalujący u mnie baterie słoneczne dobrali się w
piwnicy do balonów z winem czekającym na butelkowanie - kradnąc większość
wina i na jego miejsce dolewając tam wody z kranu, który jest obok.
Nie zauwazyliśmy tego od razu, tylko jakiś czas po, więc nie mogliśmy
zareagować. Wino zostało wylane - a raczej lura. Wylaliśmy, bo kto wie, czy
do niego nie nasikali, po takich (jak się okazało) moralnych szumowinach
wszystkiego można się spodziewać...
No po prostu nogi z d...y bym powyrywała, albo przynajmniej dodała
laxigenu, gdybym wiedziała odpowiednio wcześnie - żeby sobie
"skorzystali"... Mało, że ukradli, to jeszcze popsuli pozostałą w balonie
resztę wina.

Kradzież, i to w czyimś domu, gdzie się zostało obdarzonym zaufaniem, to
jest dla mnie coś, czego nigdy nie pojmę.