Re: Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"

From: "Duch" <n...@n...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"
Date: Thu, 26 Mar 2009 17:58:53 +0100

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gqg5ec$m42$1@news3.onet...

> Duży wpływ Ziobry (którego ja akurat niespecjalnie doceniam)

Moze wplyw Ziobry a moze straszenie Jarkiem, ktory zostal zochydzony.
To tez jest sposob, przed wyborami nagle nastapi zmiana i partia zyska.

> wpływ Cimoszewicza i jednoczenia (nie wiadomo niestety, którego czynnika
> bardziej) na deklarowane poparcie dla lewicy.

W SLD jest kilka scierajacych sie nurtów. Nurt Cimoszewicza jest mocno
popierany
przez srodowisko Wyborczej/Agory - bardzo popierali go w wyscigach do
prezydentury,
zaminim nie wybuchnela afera z jakas panienką.... moze pamietasz...

Tak wiec nie dziwie sie ze Cimoszewicz jest tak wysoko w sondazu na
zlecenie Wyborczej :)
Wiec dziwi ten skok dla SLD, ale przestaje dziwic gdy sie zobaczy w jakiej
to gazecie.

Bo przeciez nic nie wskazuje na to zeby wyborcy jakos specjalnie go kochali.
Teraz niektorzy go pokachaja bo w sondazach znalazl sie wysoko :)
I tak sie kreci polityką :))

-----
Ten sondaz daje SLD 6%. Nie wiem ile w tym prawdy, ale agresywna polityka
Napieralskiego sie nie sprawdza. Wiec tak czy siak kolejna zmiana pewnie
bedzie.

Pozdr,
Duch