Re: Ciemne oliwki po grecku - pytanie

From: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Ciemne oliwki po grecku - pytanie
Date: Sun, 27 Feb 2005 00:09:42 +0100

Marzena napisał(a):
> Cześć Szanowna Grupo
>
> zakupiłam oliwki czarne po grecku, z petkami. Są gorzko-piekielnie słone,
> generalnie uwielbiam oliwki pod każdą postacią, ale tego się jeść nie da.
> Czy one mają mieć taki smak? Pytam, bo nigdy takich "po grecku" wcześniej
> nie próbowałam. Data ważności jest ok, więc zakładam, że nie są
> przeterminowane.

jakiej firmy byly te oliwki ???
pewnie mialas pecha...
ja czesto kupuje wedzone czarne greckie oliwki i sa ok...
a tak w ogole uwazam oliwki greckie za jedne z najlepszych na swiecie...
kiedys (ponad dekade temu) na peloponezie (patros chyba) powodowany
niespodziewana awarja srodka lokomocji o 4 rano trafilem do tawerny
gdzie na "barze" stalo kilka sloikow z roznymi rodzajami zamarynowanych
kiszonych? oliwek...
tawerna byla ludyczna (dla miejscowych) retsina pyszna ouzo doskonale
osmiornice tez ale tak naprawde to w pamieci mam tylko smak oliwek
mrrrrr no i oczywiscie rachunek mniej niz 3000 drachm...
to byly czasy...
a te oliwki byly prawie wielkosci naszego wloskiego orzecha (tak
przynajmniej pamietam)...
rany...
idacy do nocnego sklepu po oliwki (niestety male i hiszpanskie)
Mars