Re: Co sie dzieje ze smalcem?

Data: 2005-03-09 19:18:26
Temat: Re: Co sie dzieje ze smalcem?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Wed, 09 Mar 2005 19:30:54 +0100, Waldemar
<w...@t...de> wrote:

>to jest właśnie sztuka. W za niskiej temperaturze masz smalec z
>pączkiem, w za wysokiej masz produkcję węgla.
>
>Waldek

ja kiedys tak swiezo zlowione ryby zalatwilam...robilam fish and
chips - frytki wyszly nawet ok (lubie przypalone rzeczy...) za to
ryba miala panierunek a la karbon a wnetrze lekko
cieple...zjedlismy wewnetrzna strone panierunku.
I frytki ;)))

Moze tajemnica w tym, zeby tluszcz rozgrzac fest, bo po wrzuceniu
czegokolwiek i tak sie jego temperatura obniza, wiec nie dac mu
stygnac za bardzo i od razu zmniejszyc temperature
palnika....dobrze mowie?

Pierz
Pierz
K.T. - starannie opakowana