Re: Co w te święta na plus, a co na minus?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Co w te święta na plus, a co na minus?
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Mon, 27 Dec 2010 19:37:40 +0100

Dnia Mon, 27 Dec 2010 11:11:30 +0100, medea napisał(a):

> O, dzięki, ten sposób mi się bardziej podoba, bo ten poprzedni to raczej
> sałatka, w dodatku nie lubię kaparów. Mam też lekkie obawy co do
> połączenia łososia z awokado, czy znowu nie okaże się mdłe.

Dosyć ostry lecz aksamitny sos czyni tutaj SMAK, a avocado jako tło dla
łosoia jest zabójczo piękne. Kapary w tym zestawie są bajeczne, moze się
przekonasz. Spróbuj :-)
Polecam samodzielne porcjowanie łososia w plastry, bo te łososiowe plastry
kupowane w folii są jakieś żylaste. W Makro kupuję kawałekj łososia,
wyciągam ości pęsetą i wtedy sama kroję. Jest miękki, i zupełnie inny, niż
ten foliowany - podejrzewam ze do plastrowania idą te najgorsze kawałki, no
po prostu sa twarde. A ma się to wszystko rozpływać w ustach.

> Do wędzonego
> łososia najbardziej pasuje mi kwaśny smak.

Sos, któy wymyśliłam, jest dostatecznie wyraźny w smaku, a wzbogacenie
smaku czosnkiem czyni niesamowity efekt, do tego oliwki i kapary
koniecznie.