Re: Co w te święta na plus, a co na minus?

Data: 2010-12-28 15:44:02
Temat: Re: Co w te święta na plus, a co na minus?
Od: "Szpilka" <s...@g...pl>

news:4d19f6ea$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

> Na burakach plus na zakwasie z buraków przygotowanym kilka dni wcześniej,
> oczywiście! Już nigdy innego nie zrobię. :)

Ahaaa, no ciekawe, ciekawe. Może przy następnym barszczu tak uczynię.
Chociaż do tego teraz nie miałam zastrzeżeń. :-)

> To prawda, u nas też nie bardzo kto ma to wszystko zjeść, a chciałoby się
> zrobić więcej.

> No właśnie się dziwiłam, po co Ty tyle tego pasztetu chcesz robić! Ale
> pasztet można zamrozić przecież.

No oczywiście że zamrożony :-) Zresztą mięsa pieczone po połowie też
pomroziłam. I bigos też. Resztę dojadamy.
A dzisiaj dla odmiany smaków spagetti zrobiłam :-D

> To u mnie bez sernika za to z keksem i makowcem.

Też własnej roboty?

Sylwia