Re: Co z Ghostem?

Subject: Re: Co z Ghostem?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<n8sdkq$n8s$2@node2.news.atman.pl>
<56b1c399$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<56b1cfdb$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>
<n8soih$eso$1@node1.news.atman.pl>
From: Naja <s...@g...com>
Date: Wed, 3 Feb 2016 12:53:48 +0100

W dniu 2016-02-03 o 12:33, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
>
> W Biblii jest mowa o otchłani (szeolu). To piekła (nie mylić z piekłem-
> miejscem potępionych!)- są miejscem oczekiwania dusz na Zbawiciela. Po
> śmierci więc szło się do otchłani (piekieł)- i Jezus przyszedł ich
> stamtąd wybawić. Podkreślam: byli tam dobrzy, nawet święci, a także źli
> ludzie. Oni wszyscy czekali w otchłani (piekłach) na Zbawiciela.
> Po Zbawieniu dusze zmarłych idą do czyśćca- gdzie zostają do czasu
> odpokutowania lub nawet do końca świata. Potem nastąpi Sąd Boży- i albo
> zostaną potępieni, albo pójdą do Nieba

o coś nowego. mnie uczono na religii że sa trzy miejsca pobytu duszy
nieśmiertelnej.

1. niebo - do którego idą dobrzy i przebywają z Bogiem
2. czyściec - do którego idą na wpół dobrzy a na wpół źli
można się za nich modlić a dając na msze wykupować z tegoż stanu
3. piekło - miejsce ognistych mąk, z których nie ma wyjścia
a jest się pod wieczną kuratelą Lucyfera

czyżby teraz jest piekło = szeol? a co to znaczy szeol?

--
<< Nowela "Janko Muzykant" podobała mi się dlatego bo Janko miał talent
i marnował go.>>