Re: Co z tym cukrem?

Data: 2013-04-18 00:26:11
Temat: Re: Co z tym cukrem?
Od: animka <a...@t...wp.pl>

W dniu 2013-04-18 00:03, Ikselka pisze:

> Ja mam po prostu siatki w oknach. Od -stu lat. I ani jednego komara ani
> żadnych much w domu, bo nawet jeden komar czy mucha to dla mnie bezsenna
> noc póki nie utłukę. Oczywiście owocówki bywają w sezonie owocowym, bo sie
> lęgną już w domu z przyniesionych owoców.

Ja nie mogę mieć siatek, szczegolnie przy oknie balkonowym, bo na balkon
bym nie wyszla, no i takie siatki często trzeba wymieniać, przeciez to
się brudzi i kurzy.
Muszę zalożyć jakąś siatkę (może zieloną) na balkon, żeby mi gołębie nie
srały, bo już nie mam sił pilnować z rana jak śpię.TYlko, ze ja mam
daszek i nie wiem jak to przyczepić. Przydałby się jakiś fachowiec z
wiertarka i haczykami, zeby wymierzył ile tej siatki trzeba kupić,
zaczepił ją (żeby nie sfruwała). Ciekawa jestem ile by sobie taki pan
policzył i czy by mu sie chciało coś takiego nieopłacalnego robić. Teraz
to wykorzystują człowieka jak mogą, cenia się i puszą jak pawie.

--
animka