Re: Co zrobić z 200g mielonych migdałów?

Data: 2011-02-14 13:24:55
Temat: Re: Co zrobić z 200g mielonych migdałów?
Od: medea <x...@p...fm>

W dniu 2011-02-14 14:00, Ikselka pisze:

> Co mi do tego. MNie się udaje - jak widac na zdjeciach.
> Jak się coś udaje, to jest po prostu dobre i smakuje każdemu.

No widzisz, Iksi, jak Ty każdą rozmowę potrafisz sprowadzić do
osobistych utarczek. Gdzieś Cię wyraźnie coś gryzie.

Raz mi się udaje, a innym razem nie. Nie mam żadnych oporów przed
przyznaniem się, kiedy mi się coś nie uda (dowód na to - niejednokrotnie
się tutaj publicznie przyznawałam).
Co nie zmienia faktu, ze nawet jeśli się uda według przepisu, to może
nie smakować. Zwłaszcza jeśli się wcześniej nie robiło niektórych
połączeń smakowych.
Ale oczywiście możesz mieć swoje zdanie.

Ewa