Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

Data: 2016-11-20 19:53:19
Temat: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

news:5830bb2b$0$15199$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
/mm1200-89

> No bo dopiero co ją kupiłam! W końcu dojrzałam do maszynki do mięsa. ;)

Ja też długo dojrzewałam do tego :) Ale nie żałuję. Mam ją od prawie 5 lat.
Tyle kilogramów kapusty, mięsa i innych warzyw co ona przerobiła to ręce by
mi odpadły od szatkowania ;)
Od tamtej pory sama mielę mięso na mielone. Wykorzystuję do robienia farszy
do pasztecików (gotowane mięso). Szatkownica do wszystkiego: różne placki
(ziemniaczane, z cukinii), przetwory (szwedzka, kapusta kiszona) czy
surówki, a nawet ser żółty na pizze. Zawsze tarcie na zwykłej tarce kończyło
się pociętymi palcami i startymi paznokciami ;) Teraz nie mam tego problemu,
a nawet jeśli trzeba cały osprzęt po robocie umyć to i tak szybciej mam
starte/zmielone niż ręcznie :) Dla mnie genialna rzecz :)

Pozdrawiam,
Justyna Vicky S.

---
Avast.