Cytryna do herbaty.

81. Data: 2018-03-01 21:05:38

Temat: Re: Cytryna do herbaty.
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-28 o 20:11, XL pisze:

> Nie, ja po prostu mam córkę biotechnolożkę. Antyperspiranty to straszne
> g... .

Tego akurat nie używam w nadmiarze i trochę się zdziwiłem,
że nie wyczułaś tego przez sieć ;-).
Strasznie mnie rozśmiesza szukanie trucizn w codziennym życiu.
Wstaję rano - mydło niedobre, w wodzie bakterie, pasta do zębów tyle chemii,
że dostaję torsji, dezodorant wypala mi skórę. W toalecie wdycham chlor.
Poranna kawa - prawie samobójstwo, filiżanka ze zmywarki z
nabłyszczaczem :-0. Pieczywo z glutenem, dżem z cukrem,
ser z cholesterolem. Wsiadam do auta, wdycham rakotwórcze spaliny itd
Ostatnio dopisałem do listy tę herbatę z cytryną.
"Jak, jak zabijać siebie" - tam tez o cytrynie było... :-)

82. Data: 2018-03-01 23:57:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cef <c...@i...pl> wrote:

> [...]
> Ostatnio dopisałem do listy tę herbatę z cytryną.
> "Jak, jak zabijać siebie" - tam tez o cytrynie było... :-)

Życie zabija.

--
XL

83. Data: 2018-03-02 09:23:00

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-01 o 23:57, XL pisze:

> Życie zabija.

Jak to było?
Życie to śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową (chociaż
niekoniecznie) :)
pozdr
Stefan

84. Data: 2018-03-02 09:30:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> Jak to było?
> Życie to śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową (chociaż
> niekoniecznie) :)

Oczywiście, że niekoniecznie - różne są sposoby rozmnażania istot żywych. A
i człowiek też nie rozmnaża się tylko i wyłącznie płciowo...

--
XL

85. Data: 2018-03-02 13:02:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Oczywiście, że niekoniecznie - różne są sposoby rozmnażania istot żywych. A
> i człowiek też nie rozmnaża się tylko i wyłącznie płciowo...

... i wcale tu nie mówię o klonowaniu.

--
XL

szynka