Re: Czy Żydzi ratowali Polaków?

Data: 2019-03-17 03:43:40
Temat: Re: Czy Żydzi ratowali Polaków?
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2019-03-16 12:36, Kviat wrote:

> Dlaczego kłamiesz?
> Przecież ci co mogli i chcieli ratowali.
> To tak samo jak Polacy w stosunku do Żydów, ci co chcieli i mogli, to
> ratowali. A inni nie mogli, albo nie chcieli.
>
> Jestem pewien, że ty byś Żyda nie ratowała, a przecież podobno (podobno,
> bo reprezentujesz interesy Putina) jesteś Polką.

> W jaki sposób się domagali? Tupali nogą?
> Zmuszali Polaków do ich ukrywania?

> Bredzisz.
> Po prostu znowu powielasz bez zastanowienia propagandowe
> katofaszystowskie hasła prawaków.

Gupiś!
Teraz już są inne wytyczne.
Nie doinformowali cię, nie jesteś na bieżąco.

Konferencja naukowa była:
https://dorzeczy.pl/kraj/93789/Konferencja-Nowa-pols
ka-szkola-historii-Holokaustu-w-Paryzu-Polonia-prote
stuje.html

https://www.youtube.com/watch?v=BK6yDEzcKBM&feature=
youtu.be&t=96

//wygląda, jab by cie odstawiali na boczny tor?