Re: Czy istnieje Lepper dla wyksztalcenców?

From: "pluszowy miś" <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy istnieje Lepper dla wyksztalcenców?
Date: Wed, 4 Feb 2009 10:55:27 +0100

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:gmbmrp$gut$1@news.dialog.net.pl...
>z przed 2 tygodni, ale ciekawe: "zjawisko Palikot":
>
> "Jesli ktos ubliza kobiecie od k... albo mezczyznie od pedalów, to mozemy
> go nazwac chuliganem, chamem, moze nawet bydlakiem, ale czy ktos uznalby
> za odpowiednie slowo "blazen"? Jesli nalezy do chóru obronców posla
> Palikota, to jak najbardziej.
>
> A pospolite ruszenie, które po symbolicznym pogrozeniu przez wladze PO
> wspomnianemu poslowi palcem rzucilo sie go rozgrzeszac i usprawiedliwiac,
> jest liczne. Dostrzeglem w nim, poza kompletem poslów i poslanek PO,
> Monike Olejnik, Tomasza Lisa, Stanislawa Tyma, Ewe Milewicz...."

> [...]

Powiem tak, Palikot jest nikim innym jak POzerem, człowiekiem bez
kultury(ktoś inny mógłby powiedzieć dosadniej ale tak potrafią ludzie
pokroju "partii inteligenckiej") ... Dużo dymu, mało pracy, patrząc
obiektywnie na poczynania obecnej ekipy mamy straszny widok braku
kompetencji, odwracania uwagi i stwarzania pozorów. Jedna wielka medialna
kreacja... Takiego zakłamania i odwracania kota ogonem w polityce nie
widziałem jak żyję prawie 30 lat... pozdr :)

ps. paradoksalnie kryzys może spowodować, że ludzie zauważą co to za ekipa,
jak działo się dobrze w gospodarce mało kogo interesowało co się dzieje w
polityce(odsunięto "zły" PIS i zapanowały szczęśliwe czasy), teraz zaczną
dokładnie przyglądać się co ma do zaoferowania obecna ekipa.... pozdr

ps2. dlaczego Tusk chciał się wprosić na kongres PIS ? przecież to była
celowa zagrywka, medialne igrzyska zostały już przygotowane... Bardzo
sprytnie PIS odpowiedział na zaproszenie i Tusk musiał wycofać się rakiem ze
spotkania... w przypadku gdyby zaproszenie zostało odrzucone, to media
karmiłyby nas informacjami, że PIS nie chce rozmawiać na temat walki z
kryzysem itp. etc. ... Przez lata wszystkiemu winny był PIS ale tak naprawdę
najwięcej zostało zrobione za jego rządów.... Najzabawniejszy jest argument,
że PIS był w koalicji z Samoobroną i LPR, tutaj hipokryzja PO nie ma granic,
przecież PIS był za samorozwiązaniem sejmu i ponownymi wyborami ale nie
zgodziła się na to właśnie PO, no i PIS musiał z kimś rządzić.... Ludzie
mają krótką pamięć, dlatego trzeba im przypominać fakty... pozdr :)