Re: Czy jecie Nutelle?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czy jecie Nutelle?
Date: Fri, 13 Jan 2017 17:51:27 -0600

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
news:58792f6a$0$15188$65785112@news.neostrada.pl...

> Tak jak parówka jest jakąś formą szynki. ;)

Dokładnie :-) Czyli czujesz pięknie te klimaty, jak to Ty zwykle.

> Czekoladę wyróżnia przede wszystkim rodzaj tłuszczu - ten pochodzący
> z nasion kakaowca. I to od jego zawartości zależy jakość czekolady.
> Im go więcej, tym lepiej. W Nutelli tyle go co kot napłakał. Dlatego nie
> rozpuściła Ci się tak, jakbyś tego oczekiwał. Każdy inny tłuszcz z
> dodatkiem kakao to wyrób czekoladopodobny.

Nie jestem pewny czy akurat mój eksperyment w mikrofali
nie powiódł się z powodu rodzaju tłuszczu - sądzę, że olej
palmowy topi się w wyższej temperaturze równie dobrze co
masło kakaowe. Myślę, że ścieły się inne składniki, może orzechy?
A nie ma tam jakiejś mąki? Z tego obrazka co podałaś, to nie...
Nie mam już słoika, więc nie sprawdzę.

smart-balance-omega-3-buttery-spread

> Tego typu rzeczy też nie używam, a też jest u nas sporo takich produktów.
> Z tłuszczów u mnie - oliwa, olej (najczęściej rzepakowy), masło. No i
> czekolada. ;)

A boczuś? Słoninka ze skwarkami? No weź... przestań... jak możesz!? :-))