Re: Czy jecie Nutelle?

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Fri, 13 Jan 2017 18:30:26 -0800 (PST)
Subject: Re: Czy jecie Nutelle?
From: s...@g...com

W dniu piątek, 13 stycznia 2017 05:02:36 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> Hejka... kopę lat, grupowicze ;-)
>
> Zszokowany piszę do Was aby podzielić się traumatyczną wiadomością:
> NUTELLA JEST RAKOTWÓRCZA! :-)

Ale sie duperelami przejmujesz. Cygarety też są rakotwórcze, a jaram z przyjemnością
od łaadnych paru lat. Za kołnierz też nie wylewam. Sąsiad jara w piecu chyba jakimiś
starymi onucami i ani mi w głowie zakapować go z tego powodu. A żarcie kupuję takie
jakie mi smakuje. Co do nutelli, to też nie kupuję. Bo to syf!! A szczytem szczytów,
są te reklamowane batony z "pysznym ciągnącym" karmelem typu Twix, czy "obudź w sobie
lwa" i takie tam...

Jadąc gdzieś tam w sprawach, zdarza się zgłodnieć. Czasu nie ma, na benzynowni tak
czy owak trza się zatrzymać, bo ja głód wytrzymam, ale auto nie. No to przy okazji
kupuję reklamowanego Twixa, bo na reklamie fajnie wygląda. Zapinam pasy, ruszam
dalej, odpakowuję twixa, jeden gryz i sruuuu za okno z tym gównem..
I tu mnie dziwi sukces marketingowy tych gówien. Fakt, też dałem się nabrać na
sugestywną reklamę. No ale jego mać... Toż to da się tylko raz i koniec.. No chyba że
jest się wymóżdżonym pokoleniem.. No chyba tak:(( No bo inaczej nie byłoby czipsów,
piwa somersby i garów ceptera.

Wszechwiedząca coś tu pisała w tym wątku o maśle orzechowym.. Bo nie wiadomo skąd, co
i jak. Buahaha !!! Jak nie smakuje, to OK. Rozumiem. Ale coby się przejmować takimi
pierdulamentami, czy tam aby nie ma w tym konserwanta typu dwusromian kutasu, bądź
nadpierdzian urynu, to trza mieć trochę nie hallo...