Re: Czy jest tutaj ktos z Holandii...?

Data: 2001-11-09 09:48:37
Temat: Re: Czy jest tutaj ktos z Holandii...?
Od: <m...@h...com>

> Hola !!
> Tu jest grupa polskojezyczna !
> To po co czas marnuje, zeby na polski moje przepisy tlumaczyc ?!
>
> Mechcia, Magda, Szefowa !! Kto tu porzadku pilnuje ??!!??
>
> Ewcia (wzburzona)

Przecie je po polski, nie widziala? A skladniki po holandzki (i to co
niektore pfff) zeby niedomowien nie bylo. Ma ta biedna Monia nie te make co
trzeba kupic sie znowu na recepcie (hihihi) przejechac i frustracji sie
nabawic? A tak to przynajmniej zrozumiale.
Ten Sinterklaas chyba wam i tak nic nie mowi. Jak 5 grudnia zawita on u
dzieci (Sw. Mikolaj) to jego asystenci - Czarne Piotrusie rzucaja calymi
kilogramami gdzie popadnie takimi korzennymi guziczkami. To tradycja. A
dzieciaki zbieraja je: z chodnika, z podlogi w szkole, podlogi w sklepie i
jup ! do buzi. Moja mala to kiedys z blota wygrzebywala. Ale z reki Czarnego
Pieta nigdy nie wziela bo sie brzydzi.

m-gosia