Re: Czy mój organizm jest inny?

From: Marek <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy mój organizm jest inny?
Date: Wed, 20 Mar 2013 15:57:17 +0100

W dniu 2013-03-20 15:28, Stokrotka pisze:

> Tak, tak, a ważywa i owoce dają siłę za 7 lat, według jakiegoś
> pszysłowia.:)

Hehe .. tu akurat się zgadzam. One leczą różne choroby pod warunkiem, że
zacznie się je stosować 2 lata przed planowaną chorobą :-D

A tak na serio: co do kwestii siły to nie zgodzę się z Tobą. Praktycznie
każda osoba zyskuje ją i jest to banalne w pomiarach. Wystarczy w
dziennik treningowy sprzed roku - dwóch zerknąć. Jakieś ćwiczenie
wykonywałem na początku maksymalnie z 60kg bo fizycznie nie byłem w
stanie więcej a obecnie 110kg. Przyrost suchej masy mięśniowej w ciągu 2
lat: 14kg. To przekłada się na siłę bezdyskusyjnie.

> Wystarczy mniej ćwiczyć i więcej spać.

Nad snem muszę popracować... trochę mam zaniedbany ten obszar.

> Nie hciałam być złośliwa, zestawiłam tylko to co sam napisałeś.

Ok, ja też nie zamierzam i natychmiast odcinam się gdy ktoś w tym
kierunku zaczyna podążać. Wracając do tematu: jeśli nie mam sił na
wejście a raczej głównie zejście po schodach, to uważam, że trening
mięśni nóg był udany :-) Serio. Efekt tego jest taki, że gdy mięśnie nie
są zmęczone (np. następnego dnia), to bez kłopotu jestem w stanie wejść
po tych schodach ze 100kg obciążeniem. Kiedyś nie do pomyślenia byłoby
to. Tak to właśnie działa. Wyjaśnię, że nie siła jest moim celem lecz
samopoczucie i zdrowe proporcje ciała. Siła jest konsekwencją jedynie.

> Pewnie większość.

Doradź więc właściwą dla kulturystów, którzy nie chcą jechać na koksie
itp. a chcą mieć efekty.

> Dziwny dietetyk. Większość słusznie dąży do wyruwnania bilansu:
> by jeść tyle ile się spala.

Właśnie! Ale wyrównanie może oznaczać jedzenie więcej.

> Masz jakieś zabużenia pszemiany materi. Pszebadaj się.

Być może. Robiłem parę badań: zły cholesterol poniżej minimum normy,
dobry jest ok, tarczyca rewelacyjnie, nerki w normie, testosteron
idealnie czy coś jeszcze?

Byłem u lekarza a tam usłyszałem, że gdyby coś mi dolegało typu ból,
gorączka, to wtedy zaleci badania. W przeciwnym razie będzie miał to w
d... Tak więc sam muszę być lekarzem dla siebie albo płacić ciężkie
pieniądze sportowemu.

> Może być wiele pszyczyn. Nie jestem medykiem, pszyłazi mi do głowy
> tarczyca, nerki itp.
> To robota pewnie dla internisty.

Ha ha! Chyba dawno u niego nie byłaś :-) Albo masz takiego, który chce
pracować.

Marek