Re: Czy mozna ciasto pierogowe przechowac?

From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czy mozna ciasto pierogowe przechowac?
Date: Sat, 25 May 2013 12:27:36 +0200

W dniu 2013-05-22 22:28, Ikselka pisze:

> Spokojnie możesz zamrozić. Ja tak robię planowo - tzn zawsze robię dwa-trzy
> razy więcej ciasta niż potrzebuję, bo po co kilka razy robić, kiedy można
> raz :-)

I nie traci takie ciasto nic na smaku? Nie wiem jak z pierogami, ale
kopytka (szagówki) na pewno tracą. Byłem niedawno na proszonym obiedzie,
no i zostałem poczęstowany m.in kopytkami. Oczywiście były to kopytka
świeżo zrobione, rarytas.. Gospodyni widząc że biorę trzecią dokładkę
zaproponowała że mi da ich trochę do domu, no i przy wyjeździe dostałem
sporą paczkę. Zajechałem do domu, wrzuciłem do zamrażarki, wyjęte za dwa
dni smakowały już tak jak by były kupione w sklepie.