Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

Data: 2002-10-06 21:05:54
Temat: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl>

06 paŸ 2002 Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> rzecze w
news:anq7fu$n1c$1@news.tpi.pl :

> Jest to wymysł nie mający pokrycia w rzeczywistości.

Prawda.

> Obecność w jednym
> To tylko świadczy o kiepskiej jakości FAQ.

Prawda.

> Odwracasz kota ogonem. To ataki wegetarian na optymalnych są powodem
> ich reakcji, a zwłaszcza mojej.

Aha... i wegetarianie atakują biedych optymalnych na grupie o
wegetarianiźmie... Ściągają ich sobie, żeby mieć komu skopać 4litery?
Wabimy was specjalnie przemyślnie skonstruowanym opisem grupy, żeby potem
drwić z waszego nadzwyczajnie wysokiego poziomu intelektulanego...

> Ja tylko piszę o mitach i kłamstwach propagowanych
> przez wegetarian, a to jest różnica.

Problem w tym, że bzdury piszesz, asan.

> Tu akurat nie zgadzam się z Tobą. Żyjemy w tym samym świecie. Ja płacę
> podatki i składki na ZUS. Wegetarianie chorują i z moich składek się
> leczą. Masz tu punkt styczności. Jeden z wielu.

Tak sobie zajrzałam na waszą opty grupę... i tak myślę kto za kogo te
składki płaci...

> Różnica jest taka, że wegetarianie kwestionują medycynę przy pomocy
> mitów, a optymalni przy pomocy biochemii.

Tak. Zwłaszcza uważamy, że nasza dieta oparta jest o reaktor podarowany
Mojżeszowi na pustyni przez kosmitów. Uważamy także, że twórca naszej diety
jest prorokiem przepowiedzianym w Księdze Eklezjasty. A ci, którzy odżywiają
się inaczej niż my to ludzkie bydło i niewolnicy.
Takie to i nasze mity....

> Efekty działań reszty są wiadome: 50% umrze na choroby serca, a 25% na
> nowotwory.

Źle życzysz optymalnym...

> Nie wiadomo, czy moja córka będzie optymalna, a syn Siwej
> wegetarianinem.

Prawda.

> Za dwadzieścia lat ja mogę spotkać się z Siwą i wtedy
> coś może to znaczyć.

Ciekawe co... Bo mnie z obliczen wychodzi, że za 20 lat będę mieć tyle co Ty
teraz...

> Jednak nie wiadomo, czy Siwa nie będzie wege-opty

Wiadomo. Nie będzie, chyba, że jakieś niedotlenienie mózgu, albo inna
odmóżdżająca dolegliwość mnie trafi.

> Widzisz Peyton. Ja w nic nie wierzę. Od pierwszego dnia d.o. sprawdzam
> swoje zdrowie. Latka lecą, a zdrowie się poprawia.

No popatrz... Zupełnie jak u wegetarian... To te lata wegetarianizmu tak Ci
pomogły...

> Nie. Ja nie uznaję żadnych świętości. Wegetariańskie mity i kłamstwa
> będę zwalczał na wszelkich frontach.

To się nazywa fanatyzm chyba...

> Szacunek mogę mieć tylko do osób,
> a nie do przekonań.

To dziękujemy.

> Każdy ma prawo błądzić i nie jest to nic złego pod warunkiem, ze nikogo
> nie krzywdzi.

To dasz nam wreszcie spokój?

> Jako były wegetarianin lubię podkreślać, że zdrowie na diecie
> wegetariańskiej znacznie mi się pogorszyło. Jako obecnie będący na d.o.
> lubię podkreślać, że zdrowie mi się znacznie poprawiło. Dwa w jednym :)

A ja twierdzę, że nie ma idelanej diety. Jednemu pasuje wege, innemu opty.
I nie plujmy nawzajem na swoje żarówki.

--
Y ___ \ s i w a @ v e g e . p l |
(")__<^^^>___/ ICQ:67729327 GG:25557 |