Re: Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 20 Apr 2015 11:16:44 -0700 (PDT)
Subject: Re: Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
From: glob <r...@g...com>

gazebo
W dniu 2015-04-20 o 03:56, glob pisze:
> Zdumiony
> Czego upadek, upadek to masz w kościele gdy ministrant bierze do buzi i bynajmniej
nie ciało Chrystusa. Tu nikt nikomu krzywdy nie robi, a jakie to zgodne z naturą, bo
to pierwotne instynkty, niewielu jest wstanie doszukać się tego pod powłoką
zakłamanej kultury, prawdziwe wyzwolenie. Nie jest dziwne że tak się bawi
wykształcona klasa średnia. Mnie się podoba to wyzwolenie.

to nie w XXI wieku wymyslono seks przedmalzenski

--
gazebo

A czy ja piszę że wymyślono. Przecież biologia udowodniła iż człowiek jest
poligamiczny. Monogamia wzieła się z biedoty, bo trudno utrzymać więcej kobiet więc
pilnuje się potomstwa przy jednej, by chociaż to przetrwało, ale gdy jest możliwość
ekspresji genów i środowisko zasobne w kasiorę zaczyna się poligamiczność.