Re: Czy spotkaliście się z takim Virusem;) ?

From: SiNuS <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy spotkaliście się z takim Virusem;) ?
Date: Sun, 17 Feb 2002 18:51:40 +0100
Sender: unknown@SUPER_NATURAL

W teczce dla osoby "EvaTM" możemy przeczytać:

> który wykasowuje niektóre wiadomości z archiwum niusów, może nawet selektywnie;) ?
> 03lutego w moim katalogu "wysłanych " znalazłam kilka "pustych" postów, którymi
normalnie kasuje się
> własne wysłane na serwerze. Nie muszę dodawać, że były to posty z tej grupy;).
> Takiego "cuda" jeszcze nie spotkałam do tej pory ?

To pytanie podchwytliwe?

> Co Wy na to, specjaliści od usenetu;)) ?

Wersja pierwsza:
Pewnej nocy, lunatykując, włączyłaś kompa, uruchomiłaś swojego
Outlooka, zaznaczyłaś selektywnie kilka swoich artykułów i wybrałaś
opcję "Anuluj" (czy jak to się tam zowie w OE).

Wersja druga:
Z soboty na niedzielę (2/3 lutego) urządziłaś w domu imprezę.
Fajnie, pięknie, niezłe towarzystwo, kameralna atmosfera, ale niestety
zbyt duża dawka alkoholu sprawiła, że musiałaś "porzegnać" wszystkich
w połowie zabawy, która nadal trwała. Jakoś koło pierwszej w nocy (już
był 03 luty), Twój bardzo miły kolega włączył sobie Twój komputer i...
dalej już wiesz, analogicznie jak w wersji pierwszej.

--
.---[ SiNuS ]------------[ GG#1116470 ]---.
| http://www.enter.net.pl/www/piotr.front |