Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

From: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?
Date: Tue, 30 Jun 2020 10:45:16 +0200

Am 30.06.20 um 00:02 schrieb z...@g...com:
> Problem w tym, że to już nie ma dyskusji. Każda próba kończy się ujadaniem. Sam
zaczynam odzywać się w ten sposób bo to jedyny język jakim tu można jeszcze
rozmawiać. Czyli lepiej opuścić to miejsce niż dać się dalej degenerować. Tym
niemniej dobrze, że są jeszcze użytkownicy forum którzy są w stanie kultywować
normalną dyskusję i ciekawość tego co drogi człowiek ma do powiedzenia. Szkoda tylko
że to głos ginący na puszczy.

Dlatego pisze czasem o dialogowaniu, dysputach lub dyskusji w
cudzyslowie, bo tym chyba jest rzucanie w siec wszystkiego co przyjdzie
do glowy (glowizny?).

Ciekawe jakich osobnikow grupa przyciaga. Rozumiem, ze medyk poszuka
grup z medycyna w nazwie, fizyk z fizyka, biolog z biologia, psycholog z
psychologia, urodzony w Krakowie grupy krakowskiej itd. Polityka,
religia, historia interesuje sie troche wiecej osob, wiec poza
politologami, politykami, teologami i historykami znajdziesz tam wiecej
lub przee wszystkim laikow.
Ze wzgledu na wyksztalcenie bliskie mi sa tematy socjologiczne i
psychologiczne, ale niektorzy uczestnicy wydaje sie, ze sa z innych
branzy (o ile w ogole). Tak to juz jest, ze ćmy ciagnie go światla, a
jednostki z problemami do psychologii. Znalem pare osob po psychologii,
ktore nadawaly sie na kozetke, jedna miala psychoze, pania psychiatre ze
schizofrenia oraz psychiatre wojskowego, ktory jako emeryt doznal
widzen, wybudowal na dzialce kapliczke, do ktorej pielgrzymowali ludzie
(nawet o tym gdzies pisali).

Dlaczego na zacne grupy pl.rec.paranoja i alt.pl.dupa jakos prawie nikt
nie zaglada, nikt tez nie zaklada grup np. pl.winatuska,
pl.wstretnelewactwo, pl.chamskaholota, pl.cham itp. Dlaczego? Grupowe
panie lub "panie" moglyby sie tam powyzywac do woli!

Ale musze jeszcze zrobic porzadki w zdjeciach i jechac na silownie.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/50059165963/i
n/album-72157714910277563/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".