Re: DZieci w bloku dla emerytów

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: DZieci w bloku dla emerytów
Date: Thu, 27 Apr 2006 12:16:35 -0500
<e2573h$6c0$1@news.onet.pl> <e2585e$669$1@opat.biskupin.wroc.pl>
<44462728$1@news.home.net.pl> <e25htl$iiv$1@news.onet.pl>
<e288t7$m3u$1@news.onet.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<e2isjd$4j3$1@news.onet.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<e2nci0$ret$1@inews.gazeta.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>
<e2o0ph$r60$1@news.onet.pl>
<j...@g...news.tpi.pl>

"Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
news:jareks-B7BB06.17152527042006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Chyba zaczynam rozumieć.

nareszcie!

> Różne rzeczy przeszkadzają Ci tylko wówczas,
> jeżeli przeszkadzają również innym członkowm Twojego stada, tak?

widze, ze malo rozumiesz. co MI przeszkadza, powiedz? pokaz
paluszkiem. bo jak pisalam wczesniej za twoje interpretacje nie
moge odpoiadac, trzymajmy sie wiec faktow.

> przyjmij do wiadomości, że nie każdy tak ma. Część ludzi (mam nadzieję,
> że większość, ale nie dysponuję odpowiednimi statystykami) ma jednak
> własne zdanie i do jego wyrażenia nie jest im potrzebna przewaga
> liczebna.

przyjmij do wiadomosci, ze w kraju o zasadach demokracji tak sie dziecje,
tak sie rowniez dzieje jesli chodzi o taka mala spolecznosc jakim sa
mieszkancy osiedla, i ich zarzad. skup sie i z uwaga przeczytak post
Asuini moze cos zrozumiesz.
(...)

> Ale w USA to nawet innym językiem mówią, a w takiej Australii to chodzą
> do góry nogami.

widze, ze nawet jestes biegly w znajomosci obcych krajow :>

> "Tam" obowiązuje takie samo prawo jak kawałek dalej. To nie USA, na
> szczęście.

na szczescie i w Polsce ludzie sa rozsadni. i nawet jesli taki Jarek
Spirydowicz
mysli inaczej, malo to ma wspolnego z rzeczywistoscia (ktora przedstawila
Dorota).

iwon(K)a