Re: Dalej plujcie na lekarzy;)

Data: 2006-09-13 20:00:44
Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "p47" <p...@b...list.ru>

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ee9l02$7cf$1@inews.gazeta.pl...

> To zabrzmiało, jakbyś uważał (a może tak jest?) ogół lekarzy za
> niedouczonych bumelantów. Czy przez margines musicie bluzgać na ogół?

Cóż, bazyli4 opisując swoje doświadczenia z pracy stwierdza jednoznacznie,
że jednak najczęściej lekarze, z którymi współpracuje popełniaja błędy.
Powtarzam, on napisał "najczęściej", a nie sporadycznie.
Ja mam tylko jednostkowe doświadczenia, nie moge więc uogólniać.
A doświadczenia te są, hm, różne. łącznie z z takim np. że zgłosiłem się do
lekarza rodzinnego rano informując go wyraźnie, że mam podejrzenie , iz w
nocy przeszedłem zawał. Objawy, które opisałem, były"klasyczne' tj. ból
rozpierający zamostkowy, poty, tętno 48, niemożnośc przejścia 15m bez utraty
oddechu i ból, a wiek i tusza "właściwa", cholesterol 250 +historia
wiencówki u rodziców.
I cóż ten lekarz, w sile wieku i w m. st. Warszawie robi,- a no, nie zbliża
się bron Boże do pacjenta na mniej niż 2 m, pod żadnym pozorem nie włącza
np. aparatu EKG stojącego obok niego, tylko sugeruje, abym siebie obserwował
i jak to się powtórzy, to udał się (np. prywatnie) w celu zrobienia EKG. ..
No ikropelki nasecowe też nie zawadzą +Cardiamid...
O np. testach enzymów itp. ani słowa.
Oczywiście skończyło się na wizycie prywatnej z której karetką zabrano mnie
do szpitala , gdzie potwierdzono moje rozpoznanie.
Rozpoznanie laika, ktoremu objawy te wystarczyły.

> Wiesz co, mógłbyś przestać bazować na plotkach o milionach z łapówek i
> przyjąć do wiadomości, jakie są pensje lekarzy pracujących na 1 etat,
> tak jak to robią normalni niezarzynający siebie i swojego zdrowia/życia
> rodzinnego ludzie i jakie są koszta obowiązkowej edukacji po studiach.

Nie bazuję na plotkach. Powtórzę się,- wg badan corocznie lekarze pod stołem
kasują ok 10 mld zł, każdy żywy Polak tez corocznie przeznaczyc musi 260 zł
na łapówki dla słuzby zdrowia.
te wille, samochody itp istotnie nie muszą być z pensji..
A moje doświadczenia;- poród dzieci - łapówa
2x operacje dzieci,- 2 x łapówa, albo 9 miesięcy oczekiwania ,moja
rehabilitacja;- kamera video + cyfrówka, ale to było juz dawno, więc i
rehabilitacja skonczyła się
załatwienie pobytu mamy w szpitalu,- tu eleganciej,- p. ordynator po
badaniach szpitalnych stwierdziła koniecznośc kikakrotnych konsultacji
prywatnie, które sprowadziły się w zasadzie do miłych, acz kosztownych
rozmow towarzyskich (bo co trzeba było zrobic, to już było zrobione);-)

> jeśli chodzi o ujmowanie- ostatnio jakaś afera była, że notariusze
> burzyli się z powodu pomysłu na obcięcie im miesięcznego dochodu z 90 na
> 80 tys. zł miesięcznie (tak, wliczam koszty kancelarii, ale wielkiej
> różnicy to nie robi). Jak rozumiem, uważasz że jest im na tyle źle, że
> ujmowanie tych pieniędzy żeby przeznaczyć je dla np lekarzy jest złe?

Widzisz, oni tez płaczą, że im ciężko...

P47 (kałach)