Re: Dekoracje kuchenne

Data: 2016-08-24 23:50:30
Temat: Re: Dekoracje kuchenne
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 24 Aug 2016 23:17:57 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
panelu na ścianę. Czy ktoś ma pomysł czym to przytwierdzić na stałe do ściany i czym
zabezpieczyć po wierzchu, żeby się nie niszczyło? Plexi? Szkło?
zawieszone półki. Obrazki na ścianie mają być "podkładem". Remont kuchni wynikł w
zasadzie jako pochodna remontu łazienki, stąd próba obniżenia kosztów ;)

> Po co Ci to. Glazura nie jest droga.

Ale za jej ułożenie życzą sobie jak za zboże.