Re: Dekoracje kuchenne

Data: 2016-08-24 23:57:53
Temat: Re: Dekoracje kuchenne
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Wed, 24 Aug 2016 14:23:47 -0700 (PDT), b...@g...com
napisał(a):

> Chyba big missunderstanding nastąpił :) Nie okleić naklejkami tylko ozdobić
papierowymi kartkami i plakatami. Nie zmywarkę ani całą kuchnie tylko pasek między
dolnymi i górnymi szafkami na jednej (nawet nie całej) ścianie.

> Pozdrawiam - Aicha
>
> PS. Będzie totalny misz-masz: z jednej strony błękity, chabry i kobalt (w strefie
dużego agd, po drugiej wschodnie przyprawy w rdzawych barwach (w strefie małego agd).
Reszta biała. Chciałabym jeszcze meksykańskie płytki wielokolorowe, ale nie mam już
ściany :DDDDD

> Pozdrawiam - Aicha

Mów do mnie jeszcze - i tak wolę sobie tych monstrualnych warzywek czy
owocków na ścianie nie wyobrażać... Ale co tam, to Tobie mają się podobać.