Re: Dieta Optymalna - FAKTY

From: "Zbyszek" <z...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Dieta Optymalna - FAKTY
Date: Fri, 5 Oct 2001 08:37:11 +0200
<9ot9pn$6vd$1@news.tpi.pl> <9oulag$56m$1@news.tpi.pl>
<9ov5b6$94m$1@news.tpi.pl> <9ovbc3$1is$1@news.tpi.pl>
<9ovvcn$i8i$2@news.tpi.pl> <9p185r$8ik$1@news.tpi.pl>
<9p1tq9$md7$4@news.tpi.pl> <9p96kv$1ao$1@news.tpi.pl>
<9pcr3m$6s3$1@news.tpi.pl> <9pefdq$kd3$1@news.tpi.pl>
<9pfvh9$4nu$2@news.tpi.pl> <9phfli$9m$1@news.tpi.pl>
<M...@n...tpi.pl> <9phjnn$364$1@news.tpi.pl>
<M...@n...tpi.pl>

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:MPG.1626a613926b7e669896f5@news.tpi.pl...
> In article <9phjnn$364$1@news.tpi.pl>, z...@k...net.pl says...

> Mi chodzi o normalna wiedze z zakresu ch. wewnetrznych. A nie o jakies
> ekstra sprawy.
> jezeli to jedyna odpowiedz na jaka moge liczyc od ciebie w sprawie
> bezpieczenstwa diety Kwacha to coz...

Mam dla ciebie propozycję,
Napisz do JK aby zaczął wydawać lekarzom licencje na stosowanie jego metody.
Wtedy jego problemem będzie przygotowanie i sprawdzenie lekarzy.
A teraz z innej beczki. Jak sądzisz jakich "gwarancji" będzie oczekiwał
chory na wspomnianego przez ciebie Buergera, który ma za miesiąc wyznaczony
termin na obcięcie nogi? Jeżeli w tym czasie pójdzie do wspomnianego lekarza
to jeszcze przed wyznaczonym terminem operacji odczuje poprawę. Czy myślisz,
że taki chory powinien wcześniej dać lekarzowi do wypełnienia zestaw testów
z zakresu chorób wewnętrznych?
W przypadku diety JK istotna jest znajomość biochemii i fizjologii. Podobno
aż 10% lekarzy orientuje się w tych tematach, a więc "gwarancje" masz dość
duże.
Mnie naprzykład bardzo "podbudował" (w zaufaniu do lekarzy) opis egzaminów
na drugi stopień specjalizacji opisany jakieś pół roku temu w GW.
Myślę, że bardzo trudno będzie ci znaleźć odpowiedź nz pytanie, jak się
ustrzec przed głupim lekarzem, nauczycielem, murarzem, hydraulikiem itp.
I jeszcze jedno. Czy nie sądzisz, że ściśle określona specjalizacja czyni z
lekarza zwykłego rzemieślnika? Może problem w sposobie kształcenia? Jak taki
ktoś może spojrzeć na człowieka jako całość?
Zbyszek
P.S. Przeczytaj może rozmowę z takimi lekarzami od optymalnych na
http://ikoiko.republika.pl/lekarzy.html