Re: Dieta się mści, czyli jojo gigant część 3

Date: Mon, 05 Dec 2005 18:15:33 +0100
From: murek <p...@j...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta się mści, czyli jojo gigant część 3

Taarna wrote:
> Jest coś pośrodku? Jakieś przejście? Czy
> może mogę spokojnie zacząć jutro od gigantycznej jajecznicy?

najważniejsze jest, żeby jeść to co Ci smakuje! Nie?

tylko wtedy można powiedzieć, że jesz dobrze...

teraz wystarczy wybrać to co Ci smakuje i zacząć to jadać, ale w taki
sposób, żeby dostarczać do ogranizmu wszystkie niezbędne składniki
pokarmowe... i nie obciążać go czymś co może szkodzić, np. powodować tycie.

sama zauważyłaś, że problemy były związane z węglowodanami(i pewnie ich
wysokim indeksem glikemicznym - ziemniaki), więc jadaj ich mniej, tyle,
żeby nie powodowały tycia...

rozwiązaniem jest (według mnie) program Dr.Dietman2.

pozwoli on ułożyć dietę zgodną z ustalonym zapotrzebowaniem i do tego z
produktów, które lubisz i jadasz. program będzie podpowiadał co należy
wybrać w taki sposób, że skomponujesz zrównoważony jadłospis...

po pewnym czasie dostarczania do orgranizmu wszystkiego czego potrzebuje
zauważysz, że przestaje Ci przychodzić ochota na produkty, które
mogły szkodzić...
poza tym wyrobisz sobie nowe nawyki i przyzwyczajenia związane z
odzywianiem, np. prestaniesz kupować białe pieczywo - znaczy,
przestaniesz je jadać...

zauważ, że nie jest to kolejna dieta...

program Dr.Dietman2 można pobrać ze strony Fundacji "Jedz dobrze" (
www.jedzdobrze.pl ) i nieodpłatnie użytkować...

zapraszam

pzdr
murek