"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

181. Data: 2012-07-26 20:24:35

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message
news:jus6oa$1tu$1@news.icm.edu.pl...

> A powiem Ci, że pod tym względem dużo się zmienia na plus w Polsce. Np. w
> muzeach są organizowane bezpłatne (lub w śmiesznej cenie biletu np. 5zł)
> warsztaty edukacyjne dla dzieci. A są to przecież placówki finansowane z
> budżetu (państwa albo gimn, w każdym razie z podatków). Muzea w ogóle
> zaczynają myśleć o tym, jak przyciągnąć do siebie dzieci i młodzież.

oby tylko mentalnosc zwiedzajacyh tez sie zmienila. :)

i.

182. Data: 2012-07-26 20:26:23

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Ju� nie t�umacz, o co mi chodzi�o, bo nie wiesz. To by� troch� inny
> punkt w tym w�tku i olo chyba lepiej go wychwyci�.
>
> Ewa

Tak tylko to co ja opisałem jest realne, a ty wypisujesz jakieś bzdury
bez kontekstów, jakieś widzimisie.

183. Data: 2012-07-26 20:31:02

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 22:08, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Myślisz, że nie należałoby ich karmić spleśniałymi lub sfermentowanymi
> produktami?

Myślę, że duży żołądek przyjmie więcej dobra niż mniejszy. A taki, co
szybciej trawi, jeszcze więcej.

qr.a

184. Data: 2012-07-26 20:32:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 22:10, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Sądząc po przedostatnum zdaniu jednak zaczynasz już rozumieć, dlaczego w
> PRYWATNEJ knajpie nie chcą przyciągać dzieci i młodzieży...

Aha. W dupach im się od tego kapitalizmu poprzewracało.

qr.a

185. Data: 2012-07-26 20:33:28

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 22:24, niebożę Iwon(k)a wylazło do ludzi i marudzi:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> oby tylko mentalnosc zwiedzajacyh tez sie zmienila. :)

Idzie ku lepszemu. Nie wynosimy eksponatów. Na pamiątkę.

qr.a

186. Data: 2012-07-26 20:38:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 21:43, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

socjalnych_w_ue_polska_wydaje_najwiecej_na_renty_i_e
merytury.html

> Renty i emerytury to nie są "zasiłki dla bezrobotnych, i inne formy pomocy
> spolecznej".
> To są należne osobom PRACUJĄCYM na wypadek utraty zdrowia

Tu mnie tak rozbawiłaś, że dalej już nie przeczytam.

qr.a

187. Data: 2012-07-26 20:39:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 21:49:48 +0200, medea napisał(a):

> Rozumiem, że to jest argument.

> Oczywiście, że przeżyje. Oczywiście o ile właściciel jest starszy od
> knajpianych gości. ;)

> Oj, to prawda, nawet dla dorosłych! Poziom gastronomii w naszym kraju
> też znacząco odstaje od _średniej_ np. w Niemczech. A na wywczasach też
> warto coś czasem zjeść.

Będąc na wywczasach z dziećmi szuka się stołówki - niemal wszystkie mają
świetną ofertę. Warto poszukać, mówię z autopsji - autopsji z dziećmi.
--
XL po bardzo dobrych doświadczeniach m.in. w Niechorzu - świetna stołówka,
świetny kucharz, w dodatku po drodze na plażę

188. Data: 2012-07-26 20:39:49

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 21:53, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Komun(i)o.

qr.a

189. Data: 2012-07-26 20:40:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Jul 2012 21:51:47 +0200, medea napisał(a):

> A Twoim zdaniem straciła wzrok? ;-P

Oni krzyczeli do niej "Mucha, idi!" - i przestała iść...

--
XL

190. Data: 2012-07-26 20:40:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora