Re: Dlaczego kobiety nie mają gustu?

Subject: Re: Dlaczego kobiety nie mają gustu?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
Date: Fri, 24 Jun 2016 09:17:08 +0200

W dniu 2016-06-24 o 01:26, Ikselka pisze:

> Superman to ukryte marzenia i męsko-damskie fantazje cherlawego,
> zakompleksionego Clarka, postać-produkt z gruntu BŁĘDNEGO wyobrażenia o
> kobietach.

Czytałaś komiks? Widziałaś filmy z Supermanem? Nie? To po kiego grzyba
wypowiadasz się o czymś, o czym nie masz bladego pojęcia?
Gdybyś chociaż raz obejrzała film/komiks, to byś nie pieprzyła takich
głupot.
Clark nie wymyślił sobie Supermana w nocnej fantazji. To Superman udaje
Clarka...

A może obejrzałaś?
Wy PiSlamiści nie dość, że odwracacie znaczenie takich słów jak
patriotyzm, to nawet takie głupoty jak film/komiks SF musicie rozumieć
na opak.
MUSICIE, bo PISlam to stan umysłu. Wy już inaczej nie potraficie.

W wolnej Polsce były UBecki prokurator Piotrowicz przesłuchuje
kandydatów do kolegium IPN, ludzi, którzy dla niego wywalczyli wolną
Polskę... szczyt bezczelności i chamstwa.

Na to też znajdziesz jakieś pokrętne, patriotyczne, wytłumaczenie?
A może to produkt BŁĘDNEGO wyobrażenia o UBekach?

Niezły syf musisz mieć w głowie. Jestem ciekawy co sądzisz o Reksiu,
Żwirku i Muchomorku, Kreciku i pszczółce Mai, czy zrozumienie tych bajek
też przerasta twoje możliwości intelektualne?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr