Re: Dobre!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 25 May 2017 22:20:00 -0700 (PDT)
Subject: Re: Dobre!
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 26 maja 2017 07:10:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A ja dziękuję że mamy takich ludzi jak J.Kaczyński czy Ojciec Rydzyk.
> Daje to pewną równowagę na zalew Rzeplińskich, Lisów i dużej części
> biskupów.

Przecież ich działalność prowadzi do ograniczania aktywności i produktywności
najlepiej (state-of-art) wyszkolonych intelektualistów. Cenzurują najbardziej
błyskotliwych specjalistów w imię zachowania wszystkich niezręczności
"chronionych" źle pojętą tradycją. Takie podejście wspomnianych panów takich
jak J. Kaczyński czy ksiądz Rydzyk do tradycji jest po prostu błędne.
Tradycja nie może służyć do usprawiedliwiania toporności czy gamoniowatości
tych, którzy odstają tam gdzieś w tyle za przyjętym standardem w takim stopniu,
aby hamować bieg tych najszybszych sprinterów.