Re: Dobro kobiety???

Data: 2012-02-13 02:02:36
Temat: Re: Dobro kobiety???
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 12 Feb 2012 17:39:50 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
c_aborcji.html

> Wiemy już że syndrom poaborcyjny nie istnieje, że jest wymysłem
> skrajnie prawicowych ugrupowań, których polityka polega na
> zastraszaniu kobiet przed aborcją, a kobiety dokonujące aborcję tak
> naprawdę czują ulgę. Czyli te ugrupowania podszywają się pod naukę,
> która takie działania będące nienaukowe i nieetyczne
>

> http://www.grupy.senior.pl/Naprotechnologia,t,380930
,2.html

Możesz sobie gadać. Sama znam kobietę z dalszej rodziny, która razu pewnego
przyznała mi się do aborcji. Aborcji W MAŁŻEŃSTWIE!
Jest to dziś wrak psychiczny, bo nie ma się dokąd udać z tym. Gdyby chociaż
wierzyła w Boga, to w KK są metody pracy z kobietami po aborcji, one mogą
jakoś to sobie poukładać w głowie wtedy, znaleźć relację z problemem.
Tymczasem po prostu jej odbija - pije, psychicznie rozklekotana, małżeństwo
jej się rozlatuje, bo maż jej się brzydzi (po tej aborcji).
Kiedy mi się (sama, bez moich pytań,w rozmowie o czymś innym) zwierzyła,
najwyraźniej szukając poparcia dla swego kroku, cóż mogłam jej powiedzieć?
- mogłam TYLKO zapytać: "Dlaczego musiałaś?"
A ona była taka pewna, że ja też...
Nie znalazłszy ad hoc poparcia u mnie zareagowała oczywiście w sposób
najprostszy - nienawiścią. Reaguje tak zresztą na wszelkie próby zblizenia
się do niej i jej problemu w chęci pomocy. Jej dzieci się rozjechały po
świecie, mąż też (na kontraktach), siedzi sama, pije i wariuje. I spotykają
ją kolejne życiowe katastrofy, taka seria, wywołana zmianami w jej
psychice po aborcji. Zresztą przypuszczam, że zwierzyła mi się tylko z
jednej, a miała kilka... bo coś tam dotarło do mnie innymi drogami, jak to
w rodzinie.

--

XL