Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Etyka lekarska ? (po raz drugi) Re: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest kazdorazowa zgoda rodziny . ZMIENILO SIE. WYMAGANA JEST ZAWSZE ZGODA. KROPKA. KONIEC DYSKUSJI.

From: r...@r...hspartner.com.pl (Roman Kubik)
Subject: Re: Domniemana zgoda na pobranie narzadow juz nie obowiazuje. Wymagana jest
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo.podatki
Date: Mon, 31 Jan 2000 23:20:58 GMT

: daje za darmo, robcie operacje za darmo.
a ja daje za darmo i chcialbym, zeby lekarza jednak wzieli pieniadze za ta
operacje.
daje za darmo, bo szanuje zycie Chinczykow ktorych rozbiora na czesci
za pol darmo jesli nie bedzie wielu darmowych organow
lekarzom zycze bardzo duzych zarobkow OD KAS CHORYCH a nie pacjentow.
tym wiekszych, ze za narzady kasa nie zaplaci tylko je wezmie.
pacjentom zycze zdrowia, a jesli juz nie to taniego pobytu w szpitalu
(bez zadnych kopert, koniakow itp) - bo bedzie to krotki pobyt
(bez czekania na nerke, bez LAT dializowania), a wiec tani,
taniego bo narzady beda sie walaly ;-) po kostnicach i czekaly
na biorcow a nie na odwrot i beda za darmo a nie przemycane za
ciezkie tyś $.
Moje narzady sa dla mnie bardzo duzo warte puki zyje. w chwili smierci
DLA MNIE sa NIC nie warte, wiec wartosc mojej darowizny ustalam na 0.
i taka cene na nie dla pacjentow / kas chorych ustalam.
wiec moge od tego ZERA zaplacic komplet podatkow a nawet clo ;-)
gdyby ktos chcial je wyeksportowac.

romek