Re: Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Doniesienie na niekompetencję i nieuczciwość Psychiatry.
Date: Fri, 27 Jul 2018 02:57:39 +0200

W dniu 27.07.2018 o 00:38, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ostrowina, dnia 26 lipca 2018 r.
>
> Władysław Tarnawski PESEL 50082103995 Ostrowina 21 56-400 Ostrowina
>
> Prokuratura Rejonowa/Powiatowa ul. Chopina 34 56-400 Oleśnica
>

> Doniesienie o popełnieniu przestępstwa przez Psychiatrę przez
> bezpodstawne wstrzymywanie mojego kontaktu z Katarzyną Perlińską..
>
> Wczoraj byłem badany przez Prokurator Ciesielską na okoliczność
> spójności mojej teorii filozoficzno-etycznej dotyczącej wychowania
> dziecka w rodzinie z inicjacją seksualną dziecka wśród rodziców w
> układzie "oboje rodzice + dziecko". Na dzień dzisiejszy przewidziano
> [...]

Pomimo braku wystarczających kwalifikacji społecznych (brak rodziny
Psychiatra Chce podejmować decyzje, za które potem nie będzie ponosił
żadnej odpowiedzialności. Jest więc człowiekiem, któremu brakuje
poczucia własnej wartości, który żeruje na innych pożywiając się ich
cierpieniem. Cierpieniem jest bowiem niezdolność do założenia trwałej
rodziny na skutek uzależnienia od matki. Natomiast jednostce o tak
niskiej samoocenie, jaką jest Psychiatra, sprawia przyjemność
obserwowanie gdy cierpią ludzie w jakikolwiek sposób uzależnione od jego
postanowień, których moc wydawania nadało mu prawo ustanowione przez
ludzi, którzy nie mają żadnego uniwersalnego narzędzia do odróżniania
Prawdy od Fałszu. I Psychiatra wykonał pracę destruktora, który nie
rozumiejąc całej idei podjął decyzję o jej odrzuceniu, pomimo tego, że
nikomu nie udało się jej zakwestionować pomimo dyskusji toczącej się
wokół tego pomysłu od roku 1996.

LeoTar Gnostyk