Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...

Data: 2006-01-19 14:53:41
Temat: Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>

Użytkownik " PASIK" :

> Robicie w domu spotkanie znajomych 2-6 osób plus wy(mała domowa imprezka)
> wiadomo żarełko, alkohol.
> Wasze dzieci znają ich od dłuższego czasu.
> Mam wrażenie że w mojego syna wchodzi jakiś zły duch wtedy.

Tez zawsze miałam takie wrażenie co do swoich.
A już najgorzej jak byłam gdzieś z dziećmi i ja wypiłam ze dwa piwa. Miałam
wrażenie ze to moje dziecko jest pijane, bo po prostu coś strasznego w niego
wstępowało.
Być moze wyczuwali moje lekkie " rozluźnienie" , bo faktycznie tak było i
wtedy dawali popalić na całego.

W sumie to po kilku doświadczeniach nie robiliśmy już wcale imprez w domu
ani u znajomych, bo to było nie do zniesienia a na imprezy jechali w plener,
gdzie się dziecko kładło do namiotu, nie zwracało na niego uwagi a dorośli
mogli sobie pogadać i wypić to piwo przy ognisku. Albo tez do chatki, gdzie
dzieci szły spać na górę i tam się turlały po sali pełnej materaców a
dorośli mogli sobie pogadać na dole przy kominku.

Nie wiem czy pamiętasz ale na pamiętnej imprezie w "Hawiarskiej" (tej z
wiadomą kartką) Maciek ze mną był i wcale nie przeszkadzał.
Tylko w dzień biegał po lesie z Wojtkowymi walkie-talkie a potem się zmęczył
i (na szczęście) szybko poszedł spać.

Ja na szczęście mam znajomych, którzy mają dzieci w podobnym wieku. Kiedy
miały właśnie tak po około 5-6 lat wpadliśmy na pomysł robienia 2 x do roku
spędów SKPG z dziećmi - to jest "Mikołaja" i "Dnia Dziecka". Odbyło się
kilkanaście takich imprez zanim dzieci z nich wyrosły. Latem w skałkach
(zawsze były zawody wspinaczkowe dla dzieci), zimą w różnych PTSM.

Teraz ponieważ dorastają dzieci z młodszego pokolenia "Harnasi" podobno mają
być takie imprezy znowu.

W sumie dobrze jest robić taką imprezę dla dorosłych i dzieci jednocześnie
bo wtedy wszyscy są zadowoleni.
A jak chcecie imprezować sami to jedyna rada niestety - dziecko do babci,
albo Wy do znajomych a z dzieckiem zostaje opiekunka.

Pozdrowienia.

Basia