Re: Dowiedz się, globuś...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 25 Mar 2013 22:02:19 -0700 (PDT)
Subject: Re: Dowiedz się, globuś...
From: glob <r...@g...com>

On 25 Mar, 22:13, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> pytanie ułatwia znajomość ojczystych dziejów.
>
> - Historia jest nam niezbędna. Ta niezbędność jest porównywalna do
> powietrza. Tak jak jest ono nam potrzebne do życia, abyśmy biologicznie
> funkcjonowali, tak intelektualnie, etycznie, duchowo jesteśmy ludźmi tylko
> i wyłącznie wtedy, kiedy mamy w sobie naszą historię. Zatem po co nam
> historia? Po to, aby się odnaleźć w przestrzeni własnego życia, a także
> życia swojej rodziny, narodu i Kościoła - reasumował historyk.
>
> Książkę "Kościół, naród, człowiek, czyli opowieść optymistyczna o Polakach
Neriton."http://wiadomosci.wp.pl/kat,59154,title,Jan
-Zaryn-dzieki-Kosciolowi-P...
> --
> XL

Bzdury kościół to system totalitarny , walczył o przejęcie władzy a
nie o Polskę, zresztą świetnie się też dogadywał. Nie ma w polsce
wolności dopóki to kurestwo istnieje, zastąpił partię, kradną i
niszczą a beton wszystkich prześladuje. Już wolałbym komunę niż obecny
katolickie mendy, bo nie była komuna we wszystkim taka zepsuta niż
kler. W 89 to było z deszczu pod rynne. Jednej partii na drugą PARTIE
skrajnie patologiczną.