Re: Drylownica do wisni

Subject: Re: Drylownica do wisni
Newsgroups: pl.rec.dom
From: FEniks <x...@p...fm>
Date: Sun, 9 Aug 2020 16:53:50 +0200

W dniu 09.08.2020 o 16:13, cef pisze:

> Nie widzę różnic konstrukcyjnych - tylko kolor inny,
> ale model dokładnie taki sam - akurat była w użyciu więc obejrzałem
> z naciskiem na drobne różnice.
> Jedyne co mam na wytłumaczenie tej opinii, to
> fakt, że jedynym porównaniem jest dla mnie ręczna drylownica -
> taka ażurowa z uchwytem na paluszki ale wisienkę trzeba było samemu
> podłożyć do miejsca wyciskania. Więc zanotowałem,
> że ten omawiany tu model jest bardziej ekonomiczny czasowo,
> bo nie trzeba pojedynczo ładować.

W tym sęk, że u mnie wiśnie przelatują i w praktyce kończy się na tym,
że każdą wiśnię podkładam i przytrzymuję pojedynczo.

> Tak naprawdę dryluje się kilka razy w roku, więc nie jest to istotne.
> Nie drylujemy wiadrami.

Oczywiście, że nie. Wystarczy jednak mieć do wydrylowania 3 kg wiśni,
żeby się nieźle zmęczyć i nawkurzać przy tym urządzeniu. Już wolę zwykłą
ręczną drylownicę jak we wcześniejszym linku. Nie stwarza pozorów, że
coś pójdzie szybciej, nie trzeba gmerać przy niej w poszukiwaniu wiśni,
a po fakcie przynajmniej jest mniej mycia.

Ewa