Re: Dzieci czarownice

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Dzieci czarownice
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 5 Jan 2011 18:03:28 +0100

Dnia Wed, 5 Jan 2011 17:55:27 +0100, Vilar napisał(a):

> Tylko, że one kłamią nam... z całą premedytacją.
>
> Siebie (samych) chyba nie okłamują :-)))
>
> MK

To cała taktyka czasem. Np moje psy mają różne umiejętności - "niemiec"
jest raczej karny i szczery, czasem tylko udaje, że nie rozumie polecenia i
to jest jego sposób. A sznaucer... uuu, ten to cygan. Np doskonale oba
wiedzą, ze nie wolno kopać dziur pod ogrodzeniem i wychodzić na zewnątrz.
Jako ze jednak psia natura silniejsza, to i kopią, i wychodzą. Lecz o ile
"niemiec" na nasze wołanie karnie stoi za bramą (bo wie, ze tamtędy zawsze
się wchodzi, w odróżnieniu od wychodzenia ;-PPP) i czeka na wpuszczenie i
reprymendę, to sznaucer, ha - wchodzi niepostrzeżenie z powrotem przez
nieodnalezioną jeszcze przez nas w krzakach dziurę, a że siatka już wygięta
przy wychodzeniu w stronę oporną przy wchodzeniu, to biegnąc niby zza domu,
podskakując, oto ja, niewinnośsć psia! - prezentuje irokeza, czasem
krwawego, na łbie, namacalny dowód kłamstwa 3-)