Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))

From: Maciej Bogucki <n...@b...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))
Date: Mon, 24 Oct 2005 09:27:51 +0200

Użytkownik Piotr Grela (interpio) napisał:
[...]
> Wciskają Ci kit, bo nie chcą lub nie wiedzą, że możesz uzyskać dofinansowanie na
pozostały sprzęt rehabilitacyjny do 60 %
> lub tak jak ja na likwidację barier w komunikowaniu się 80 %.

I tu jest problem z interpretacją. Zaraz zacznę szuka, ale może ktoś
zna odpowiedź albo widział stronkę na ten temat: Pisałeś wcześniej o
dotacji z PFRON'u na likwidacje barier komunikacyjnych. Dotacja ta jest
ogólnie znana, przyznawana jest na opublikowanych warunkach.
Dofinansowanie z NFZ jest już, przynajmniej dla mnie, mniej jawne. Kiedy
poszedłem po informacje do NFZ, nie było mowy o 'sprzęcie
rehabilitacyjnym' poza wózkami, laskami czy kulami. Jedynym urządzeniem
o którym babka mówiła i było gdzieś tam zbieżne z moimi planami, były
rotory. Stąd moje pytanie: gdzie można o tym poczytać?

[...]

sterowej oraz w tylnich kołach.

To akurat zawsze można wyregulować ;)

24.10 Piotr Grela \(interpio\)
26.10 Krzysytof Piotrowski
26.10 Piotr Grela \(interpio\)
26.10 JB
27.10 Maciej Bogucki
27.10 JB
27.10 Maciej Bogucki
27.10 Piotr Grela \(interpio\)
27.10 Adam Pietrasiewicz
28.10 Piotr Grela \(interpio\)
28.10 Adam Pietrasiewicz
28.10 Piotr Grela \(interpio\)
28.10 Adam Pietrasiewicz
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla