Dzien Kobiet -- poradzcie

21. Data: 2006-03-06 08:59:49

Temat: Re: Dzien Kobiet -- poradzcie
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski <a...@d...pl> napisał(a):

> I wręczając wychowawczyni listę z pokwitowaniami niech nie zapomni
> rzucić mimochodem że być może w przyszłym roku uda się załatwić chińskie
> biustonosze.

Boszszsz. Dziękuję Opatrzności, że moje dziecko uważa mnie za starą
nudziarę i nie czytuje psds.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

22. Data: 2006-03-06 09:02:15

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - napisać ostry list do wychowaczyni (juz siedzi w komputerze) i
> wybronic dziecko (na barykady jestem pierwsza)?
> - zrobic jadowitą pocztówkę "jestes kobietą/dziewczynką przez cały
> rok" z jakimś feministycznym rysunkem (może pvek?)
> - konformistycznie zrobić z dzieckiem cokolwiek (rysunek z czerwonym
> goździkiem), kazac trzymać dziób na kłodkę i odbebnić?
>
> Jedyne co mamy (właściwie Bysiek ma) do stracenia to ocena z
> zachowania, przez którą w zeszłym roku już nie miał tzw. paska na
> świadectwie.
>
> Co byscie zrobili na miejscu moim i Byska?

Kolejny wariant jest taki, żeby naprędce zorganizował(liście) resztę
kolegów i np żeby oni wszyscy, wspólnymi siłami zrobili w prezencie
wszystkim dziewczynkom oraz pani, krótkie przedstawienie dla dziewczyn -
może kawałek "Romea i Juli" w jakiejś nowatorskiej inscenizacji, żeby było
ciekawe dla młodych i starszej dam a pożyteczne dla młodych dżentelmenów.
;)
Nadmiarowi chłopcy (oprócz głównych bohaterów) mogą robić za drzewa ,
krzewy a zwłaszcza za ukryty w nich chór skowronków pozaokiennych
śpiewających "tak fałszywie, głosem ochrypłym, piszcząc przeraźliwie" i
dzień rosnący pośród światłości.
No chyba że ta akurat scena w wykonaniu nieletnich panią zabije - no ale
można jej przypomnieć że Romeo i Julia tez byli nieletni, to jakby za
bardzo protestowała po fakcie.
Pani może różne rzeczy, ale takiej szczytnej inicjatywy
kulturalno-rozrywkowej potępić nie może, a jakby jej przyszło do głowy to
powód Twojego wzburzenia i ostry protest będzie jak najbardziej uzasadniony
Siwa. A młody dodatkowo powinien dostać duży bonus do stopnia z zachowania
za inicjatywę, talent organizatorski i światłe propagowanie literatury
pięknej wśród kolegów.

W sumie to w pierwszym odruchu chciałam zaproponować scenę dramatyczną z
Otella, ale dziś takie czasy, ze pytanie czy juz ktoś się modlił tej nocy,
jest niezbyt ... PC i na 100% obrazi czyjeś uczucia religijne a co za tym
idzie paska znów nie będzie. ;)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

23. Data: 2006-03-06 09:02:27

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@__poczta.onet.pl> napisał(a):

> 1 kg mieszanki krakowskiej 15,99 (w promocji) tak za bardzo w kieszeń nie
> da.

Wolę za 16 zł kupić dziecku Usagiego Yogimbo, jak słowo daję.

--
s i w a

24. Data: 2006-03-06 09:03:57

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości
> Nie możesz przynajmniej baby przekonać, żeby chłopaki mogli to załatwić
> zbiorowym wysiłkiem? Odbębnią krótki kabaret alboco i będą mieć z grzywki.

A cholera. Co ja taka zgodliwa jestem?

--
Edyta Czyż

25. Data: 2006-03-06 09:05:06

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Babie się nie skojarzy _na pewno_.
> Z bibułki. Zrobić. Ha ha ha. To ja już wolę mu kazać na
> kompie coś wydłubać.

Z serwetki (no dobra, w oryginale z chusteczki higienicznej, ale czerwonych
nie widziałam, a to raczej kluczowe). I pisałam, że dwiema lewymi nogami,
dwadzieścia sztuk kosztowałoby Cię, bo ja wiem, z pięć zeta, wliczając
patyki do szaszłyków w roli łodyg.

Ale jak baba nie skojarzy, to się nie ma co wysilać. A jeszcze go, nie daj
$deity, pochwali publicznie, jaki zdolny i pomysłowy, obciach do końca
szkoły. Faktycznie lepiej niech dłubie na kompie, będzie przynajmniej jakiś
pożytek :>

Pozdrawiam
H. (ja chcę to wydłubane zobaczyć!)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

26. Data: 2006-03-06 09:05:33

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> BTW można iść do lotto i kupić odpowiednią liczbę kuponów na chybił trafił.

Dobre! Ile kosztuje najtańszy?
Nie grywam, bo statystycznie rzecz biorąc w kasynie szanse są większe.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

27. Data: 2006-03-06 09:08:00

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...] A cholera. Co ja taka zgodliwa jestem?

Na pociechę mogę Ci tylko napisać, że pierwsze, co mi w charakterze tego
kabaretu przyszło na myśl, to było "Otello, pieczarki se uduś". Ale też mi
się wydało, że dla młodej widowni to może nieodpowiedni repertuar.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

28. Data: 2006-03-06 09:08:38

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa <m...@w...pl> napisał(a):

> Kolejny wariant jest taki, żeby naprędce zorganizował(liście) resztę
> kolegów i np żeby oni wszyscy,

W dwa dni? Jak więszkość mamuś wraca do domu o 17-18? :(

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

29. Data: 2006-03-06 09:09:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A transmisji wideo "Jak dłubałem" nie chcesz? ;)

A mogę tak fanaberyjnie? :)

> --
> s i w a
> jak włączyć zdalny monitoring dziecka?

Zasadzić szpiegulca na komórze?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

30. Data: 2006-03-06 09:10:26

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (ja chcę to wydłubane zobaczyć!)

A transmisji wideo "Jak dłubałem" nie chcesz? ;)

pięciolatki do zerówki, sześciolatki do 1 klasy?
Koszmary
Biegunka i Coca-Cola
drenaż ucha u dziecka
Koniec roku 23 czerwca