Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą strzelać do Polaków Re: Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą str zelać do Polaków

Re: Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą str zelać do Polaków

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Dziś Pis przepchnęli ustawę zezwalającą str zelać do Polaków
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 18 Nov 2016 23:36:04 GMT

Lord Gender <r...@g...com> wrote:
> Ikselka
> - pokaż cytowany tekst -
> Tak, strzelała (post)komuna! 3 i 9 lutego 2015 w pod JSW w Jastrzębiu rząd
> PO pod przewodnictwem Kopacz strzelał do górników z broni gładkolufowej,
> tłumoku jeden!
>

> Broń głatkolufowa to gumowe kule, nikt nie ginie, na postrach. A pis
> ustawą zezwala na użycie broni ostrej, by ZABIJAC POLAKÓW

Ustawa będzie działać w OBRONIE polskiego narodu przeciwko takim zdrajcom
jak Komorowski, który podpisał ustawę o tym, że na jego wezwanie Niemcy
mogą wkroczyć do Polski zbrojnie i na miejscu bez pytania zabić każdego,
kogo on wskaże, albo kogo ONI sami uznają za "niebezpiecznego dla Hunii",
tępotłuku ty.
Dokładnie oznacza to, że mogą zabić ciebie, mnie, albo np dziennikarza,
który w lokalnej gazetce napisze, że Komor wskoczył w butach na stołek.
http://pikio.pl/ustawa-1066-niebezpieczna-dla-spolec
zenstwa/

Za tę ustawę Komorowski powinien... otrzymać od narodu odpowiedź i mam
nadzieję, że tak się szybko stanie.

--
XL