Re: Dziś rocznica Fatimy

Data: 2017-10-24 05:37:50
Temat: Re: Dziś rocznica Fatimy
Od: j...@o...pl

> Mimo??? Właśnie DZIĘKI niej. Po prostu patrzysz i widzisz. Bez tej całej
> niby-dorosłej ,,interpretacji", mielącej rzecz i formującej ją na zupełnie
> inne kopyto, po czym juz nigdy rzecz ta nie jest tym, czym była i miała
> być.
> Gdybyśmy wszyscy, dorastając biologicznie, zachowywali jednak w sobie
> tę cudowną ,,dziecięcą" prostotę i trafność postrzegania oraz naturalną
> konsekwencję... Aż dech zapiera.

> Dzięki.
> Jacku, tyle lat już się tu spotykamy i wymieniamy myśli - na
> [...]

jestem po stokroc mniej dobry, jak Dobry Bog Ojciec.
to oczywiscie wiadomo.

ale cos Ci opowiem, ikselkus, mimo ze chyba nie powinienem,
zwlaszcza publicznie, o tym opowiadac.

jednakze lepiej, aby bylo opowiedziane.

wiele, to znaczy kilka lat, nosilem w sobie dzieciatko jezusowe.
oczywiscie nie tak, jak to komus przyszloby na mysl.

wiem, co czul Pan Jezus - chlopak i mlodzieniec,
wiem, jaki zal mial do swej matki.
wiem, jak przychodzilem do kosciola, ze on zdawal sie byc nie pana jezusa,
ale matkm boskiej; jakbym byl z innego swiata, tak wlasnie bym to odebral
i tak to odbieralem. wiem, ze to dziwne, ale dokladnie tak bylo.
i naprawde wiem, o czym mowie.
kiedys, gdy sie zagniewalem na matke boska, uslyszalem:
czego od matki mojej chcesz?
i nie bylo to serdeczne pytanie.
po prostu moze Pan Jezus wydoroslal, i zapomnial jak to pierwej bylo.
doprawdy nie wiem; moze nazbyt duzo Bog dal mi odczuc,
ze w sobie poczulem az tak dawne dzieje.
mowie to chyba tylko po to, zeby bylo wiadomo,
jak to sie mialo dwa tysiace lat temu, bo wiadomo,
ze juz nikt inny wam tego nie opisze.

dlatego tez, miedzy innymi, mam rozny niekiedy poglad na sprawy nawet te,
co w Pismach opisane; po prostu w waznych sprawach to nawet klamac nie umiem.

jacek