Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]

Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]

Data: 2001-04-21 19:42:45
Temat: Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]
Od: Astec SA <b...@a...pl>

Dorrit wrote:
> A gdzież ja pisałam, że mam wykształcenie medyczne? Omawiane przypadki
> mialam okazję obserwować na praktyce studenckiej w zakresie psychologii
> klinicznej.

Jakie przypadki Dorrit? Czerniaka, który "gwałtownie uzłośliwił się gdy
ruszył go nóż chirurgiczny? Nie pogrążaj się Dorrit bo większych bredni
już dawno nie słuchałem.

> To jest teoria podręcznikowa, która nie sprawdza się w praktyce.
> Przynajmniej u tych kilkunastu osób z onkologii, u których zebrałam wywiady
> na temat okoliczności zachorowania i rozwoju choroby. Po trzech latach od
> rzekomego niebytu tej usuniętej tkanki wszyscy już nie żyli. To były
> przypadki, które wykluczają Twoją teorię.

Naprawdę? I te osoby żyły po wykrytym czerniaku z przerzutami TRZY lata?
Wierutne bzdury opowiadasz.

Powtórzę więc jeszcze raz - usunięte potencjalne źródło czerniaka
NIE MOŻE stać się rakiem bo... tych tkanek NIE MA.

> Ale odrasta i powinieneś o tym wiedzieć.

Bzdura - nie znam ani jednej osoby, której odrósł pieprzyk po jego usunięciu.

> Z twojej wypowiedzi wynika, że
> problem przerzutów też jest Ci całkowicie obcy.

Nie twórz sobie Dorrit fikcji na temat stanu mojej wiedzy.
Zajmij się lepiej swoją bo pogrązasz się coraz bardziej - jeśli SĄ przerzuty
to znaczy, że rak został ZA PÓŹNO usunięty.

> Właśnie, na oko to chłop w szpitalu umarł.

wielki ziew...

Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie