Strona główna Grupy pl.sci.medycyna Usuwanie pieprzykow a czerniak , zgon, a zarazenie komorkami rakowymi Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]

Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]

Data: 2001-04-22 00:08:57
Temat: Re: Dżisus! Co za zabobony ! [Re: Usuwanie pieprzykow a czerniak ]
Od: M...@w...pl (Marek Li)

From: Astec SA <b...@a...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Saturday, April 21, 2001 12:14 AM

> Dorrit wrote:
> [..]
>
> Dżisus! Gdyby ktoś kiedyś miał jeszcze wątpliwości co do Twojego
> medycznego wykształcenia to będę polecał ten kawałek.
> Jak ja nie znoszę niedouczonych konowałów !
> Przez takich ludzie tylko cierpią :((

Po przeczytaniu tego co powyżej Twojego postu nie rozumiem na podstawie
czego "oskarżasz" Doritt o jakikolwiek, nawet przelotny kontakt z
medycyną;-)
Nie podejrzewam, że i analizą statystyczną:-> Podaje swoją
osobę (nadal żyjącą) jako dowód na konieczność niestosowania
chirurgicznych metod w
przypadku znamion. Gdybym myślał podobnie, to powinienem napisać (i co
wiecej powinna to być prawda), że jestem trupem i to mocno "zgryzionym"
przez robactwo, bo nieżyjącym od 10lat). Twierdzi bowiem w innym poście
(zdaje sie z 18 kwietnia), z którego wynika, że trzeba mi było zemrzeć
po góra trzech latach o operacji, czyli 10 lat temu:->>>.
Zresztą - skoro sam/a pozwala sobie na tak dalekie
wnioskowanie, to ja rzucam inny wniosek: ewolucji nie było - kto nie
wierzy niech poczyta jej "PISMA" w całości:->>> To najlepszy dowód na
to, że jesteśmy wiele milionów lat temu:-)

Pozdrawiam,
Marek Li (M...@w...pl)
Kliknij w brzuszek Pajacyka, a pomożesz nakarmić głodne dziecko:
http://www.pajacyk.pl/index.php3