Re: E.celebritii

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: E.celebritii
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 05 May 2017 10:32:21 GMT

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Oczywiście. Chyba tutaj (nawet w tym wątku) jasno widać.

> Się?

> Nie nudź, tylko zaczynaj.

Proszę, pierwsza z brzegu wymiana zdań, bez (Twego) wyganiania i
przeganiania, bez zarzucania "chamstwa", ba, wręcz z uśmiechem i chęcią na
jeszcze:

"
"medea" <e...@p...fm> wrote in message

> Pan Bluzgacz próbuje się kreować na przystojnego jebakę, a ja coraz
> bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to stary pryk boleśnie dotknięty
> koprolalią ;-).

Proponuje takie rozwiazanie: przymkniesz ten zajebany kurwa ryj i
odszczekasz tekst, ktory swiadczy, ze mam cos wspolnego z APD itp, poniewaz

pizdo jebana nie mam z ta grupa nic wspolnego, ani z wyznawanymi zasadami
przez jej czlonkow. Laczy nas tylko jedno: nie lubimy zajebanego
tandeciarstwa, chocby twojego pokroju i razem nalezymy do innej grupy APZ
(alt.pl.zbluzgaj).
Zatem przestan pierdolic glupoty i klamac mendo na moj temat i odwoluj te
bzdury, bo jestes tak kurwa tepa cipa, ze nawet nie potrafisz zrozumiec, ze

ja nigdy sie nie podszywalem za kogokolwiek i zawsze pisze spod wlasnego
nicka, ale jak widze takie zjebane szmaty jak ty, to sie zastanawiam czy
wam
zycia nie poutrudniac. Wypierdalaj jak juz kurwa przeprosisz.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com