E.celebritii

71. Data: 2017-05-08 13:56:34

Temat: Re: E.celebritii
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 10:37 stefan <s...@w...pl> pisze:

> Nie tylko, nie tylko
> http://forum.lowiecki.pl/download.php/12,263227,5100
/SztucerdlaDiany.jpg
> Na jelenia też polują :)

Paru niezarażonych toksoplazmozą obraziłoby się :)
A reszta i ma się za samce alfa.

--
Trefniś

72. Data: 2017-05-08 13:59:21

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 13:56 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]

(...)

/SztucerdlaDiany.jpg

> Paru niezarażonych toksoplazmozą obraziłoby się :)
> A reszta i ma się za samce alfa.

A reszta i tak ma się za samce alfa.

--
Trefniś

73. Data: 2017-05-08 14:57:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
> Nie wysilaj się. Żadne linki nie pomogą na koty włażące do pierogów.

Cały ten wątek miał pomóc... ale chyba nie pomógł :-)

74. Data: 2017-05-08 15:04:14

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 14:57 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
>
> Cały ten wątek miał pomóc... ale chyba nie pomógł :-)

W czym miał pomóc twórczyni wątku? O nic jawnie nie prosiła...
A dostała to, czego oczekiwała :)

--
Trefniś

75. Data: 2017-05-08 15:09:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
>
> Cały ten wątek miał pomóc... ale chyba nie pomógł :-)

Chyba nie. Krzyk na pustyni. Widać coś tak kuszącego jest w ludzkich
ekskrementach na szpinaku i cytrynie, że ludzie bronią się przed tymi
faktami w jedyny znany sobie od wieków wieków sposób.

76. Data: 2017-05-08 15:16:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> W czym miał pomóc twórczyni wątku? O nic jawnie nie prosiła...

Sztuką jest nie prosić, a jednak otrzymać.

> A dostała to, czego oczekiwała :)

Dokładnie. Odzew - bardzo szeroki i intensywny. Dobrze posiane i mocne
ziarno nawet na dziewiczej glebie daje 100 % wschodów. Od czasu do czasu
zasilę i piękny będzie plon. Ani się obejrzysz.
A że i tak będą ataki na mnie? - ot, dla niepoznaki 3-)

77. Data: 2017-05-08 15:18:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 10:53, Ikselka pisze:

> Grzeczna dziewczynka - ale czemu tylko w ciąży?

Ponieważ w ciąży, i właściwie tylko w ciąży, jest naprawdę szkodliwa.
Dla dziecka. Doczytaj sobie. Dorosły (lub starsze dziecko) najczęściej
nawet nie zauważy zarażenia.
Wnioski jakichś badań na temat rzekomego wpływu toksoplazmozy na
charakter wkładam między bajki.

> Jak widać na załączonym obrazku - poza ciążami nie wszyscy myślą (o
> zagrożeniach) - to i muszę. Misja. Cóż.

Jak widać na załączonym obrazku, by pełnić misję, musisz się sama
jeszcze sporo dokształcić. I to niekoniecznie motywowana usenetowymi
kłótniami, bo tak to słabo Ci wychodzi.

Ewa

78. Data: 2017-05-08 15:21:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 09:52, Wiesiaczek pisze:

> No, wyślizgałaś się jakoś (słabo raczej) od przyznania się do błędu:)

Iii tam. Są różne na ten temat opinie, np.:
http://sjp.pwn.pl/slowniki/strzeli%C4%87%20sobie%20w
%20kolano.html

Ewa

79. Data: 2017-05-08 15:36:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 10:57, Ikselka pisze:
> Nie trzeba jej "przejść", żeby je mieć.

Żeby mieć wystarczający (w sensie chroniący przed zarażeniem) poziom
przeciwciał - trzeba. Ale nie przesadzajmy z tym "przechodzeniem".
Zwykle się takiej choroby nawet specjalnie nie zauważy.

> Też nie mam przeciwciał. Przy TRZECH kotach!!!

No wiadomo, przecież niewychodzące.

> To jak tam dalej się
> ukształtuje Twoja teoria na temat mojego paskudnego charakteru?

Niezmiennie ta sama. Może po prostu masz taki wrodzony, a nie nabyty.

Ewa

80. Data: 2017-05-08 15:39:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 13:40, Trefniś pisze:

> Kobiety lubią ciekawych mężczyzn, słodkich drani.

Lubią - zależy do czego. Do picia szampana może.

> Ludzie, którzy nie boją się ryzyka, często mają olbrzymie zasługi.
> Odkrycia, rewolucje, wynalazki, osiągnięcia sportowe itp.
> A ponieważ szacuje się, że ok. 50% ludzkości jest dotknięta tą
> przypadłością, po prostu trzeba z tym żyć :)

OK, OK. Tylko nie przesadzajmy też z wiarą w tego typu badania. Może być
tak, że to ci, których charakteryzuje większa skłonność do ryzyka, mają
tym samym więcej okazji do zarażania się czymkolwiek, także toksoplazmozą.

Ewa

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne
Posolę sobie :-D