Re: "Edukacja" :-(

Subject: Re: "Edukacja" :-(
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<ohlu89$mqq$1@node2.news.atman.pl> <e...@m...individual.net>
<ohm31s$v8p$1@node1.news.atman.pl>
<5942fdde$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<ohvljd$tg7$1@node2.news.atman.pl>
<594376a3$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
<5943919e$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>
<5943f42a$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<5943fbbd$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<594401d5$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<594409ee$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<59441d89$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<59443864$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<59443f7e$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
From: Kviat
Date: Sat, 17 Jun 2017 00:05:59 +0200

W dniu 2017-06-16 o 22:28, XL pisze:
> [...]
de-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje-
dzialania-lewicy-w-polsce

> Od czego UCIEKAM?

Od niewygodnych pytań. Czego znowu nie zrozumiałaś?

> To ty latasz za mną jak wyżuta guma przyklejona do buta.

Teraz już wiesz jak to jest. Każdy religiant wpierdalający się do
cudzego życia powinien wiedzieć jak to jest.

> Zapodaj stosowne ustępy z programu, OMG, no jak nic przeoczyłam!!!

Nie ty pierwsza. Nie masz się czym chwalić.

> Ale
> jeśli nawet, to tak, wychowanie dzieci i troska o rodzinę oraz dbanie o
> komfort pracującego dla mnie ciężko męża jest moim spełnieniem

To tylko i wyłącznie twój problem.

> i nie ma lepszego.

Dla ciebie nie ma.
Nie jesteś pępkiem świata. Religianci nie mają żadnego prawa decydować
za innych.

> No ale czekam na cytaty, utwierdź mnie, lewaku,

Ręce opadają... Ty faktycznie żyjesz w jakiejś alternatywnej
rzeczywistości :)

> niepotrafiący samodzielnie zarobić na życie,

Co ty znowu sobie uroiłaś? :):)

> w mojej głupocie.

Tutaj akurat jesteśmy zgodni.

> Dorabiają ideologię do swego niewydarzonego życia.

To, że ty dorabiasz ideologię do swojego niewydarzonego życia, to nie
znaczy, że wszyscy tak robią.

> JA???? To twoja lewacka idolka Makrela chce znowu obozów - "polskich" :->

To jest nieuleczalne :):)

> Retoryka lewaka.
> Do mnie Rydzyk nie zieje.

Ziejesz razem z nim. Dlatego ci się tak podoba, bo nie jesteś sama.

> I g...no ci do moich pieniędzy.

To po co tu płakałaś, że nie masz na ZUS? Prosił cię ktoś?

> Na pałace US i ZUS mam ci dać?

Na swój nie masz, ale i tak chcesz się podzielić? Że niby masz dobre serce?

> Na 120. I to na początek. Więc nie kłam, lewaku.

Skąd ty te brednie czerpiesz? :):)

> Ponieważ twoje lewackie "TU" zawsze w przypadku imigrantów oznacza MOJE
> sąsiedztwo, ale nigdy twoje.

Coś tam sobie uroisz i potem się tego bezmyślnie trzymasz.

> Chcesz ich TU - to zaproś do swego domu i weź odpowiedzialność.

Zapraszam, ale Rydzyk i jego ferajna po drodze zabiera moje pieniądze i
dla nich nie wystarcza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr