Re: Efekt...?

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Efekt...?
Date: Tue, 24 Oct 2017 22:23:12 +0200

W dniu 2017-10-24 o 21:49, GalAnonim pisze:

> Sama już sobie wybierz który to z podanych przeze mnie paradoksów, dla
> mnie Giffena połaczony z nagonka jaka to margaryna jest niezdrowa,
> więc można uznać, że margaryna przestała być substytutem masła i wtedy
> mamy paradoks Giffena w czystej postaci.
>
> GA

Ja kupuję maslo Łaciate 200 g po 4,90 na stacji Orlen. Teraz te stacje
są zarazem sklepami i kawiarniami.
Pytałam czy to masło nie jest jakieś oszukane bo tańsze niż w zwykłych
sklepach to mi powiedziano, że świeżutkie i po prostu jest tańsze, bo
mają taka marzę. Masło kupuję tylko tam. Jest dobre i parę zł w portfelu
czy na karcie zostaje.

--
animka