Re: Ekspres do kawy

From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Ekspres do kawy
Date: Tue, 8 Nov 2011 13:33:14 +0000 (UTC)

Dnia Mon, 7 Nov 2011 21:23:10 +0100, Druid29 napisał(a):
> [...]

[ciach]

> Jesli DeLonghi robił lepszą kawę niż ten Siemens, to szczerze Ci współczuję
> zamiany, bo DeLonghi to nawet nie jest średnia półka wśród kolbowców.

Miałem na myśli to, że pewnie zaraz by się znalazł jakiś ZNAFFCA, który by
stwierdził że najgorszy kolbowiec jest lepszy od każdego automata :)
Ja uważam że kawa z siemensa jest znacznie lepsza - crema porównywalna,
temperatura bardzo zbliżona, za to kawa zawsze świeżo zmielona (przy
kolbowcu było tak od święta) no i przede wszystkim kawę przyrządza sobie
każdy domownik a nie tylko ja wszystkim. Skutek? spożycie kawy x10 ;)

> A ekpres kolbowy bez młynka i świeżo zmielonej kawy to jeszcze większy
> dramat.

Jeszcze większym dramatem jest kawa rozpuszczalna - a prawda jest taka, że
gdy masz zrobić kawę dla 4 osób bawiąc się kolbowcem i młynkiem, to 3
stwierdzą "a to ja poproszę rozpuszczalną. Nie ma? E, to herbatę" :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944